Eğer kilolu hamile kaldıysanız 22.haftada gidin daha net görünüyor. Bütün iç organlarına tek tek bakılıyor fiziki açıdan iyi mi, dışardamı oluşmuş vs diye. Detaylı usg önemli çünkü bazı hastalıklar anne karnında tedavi edilebilir ya da edilemiyosa bile örneğin bebeğin kalbinde sorun varsa kardiyologta doğumda oluyor hemen müdahale edebilmek için. Bende çok korktum ya bişey çıkarsa diye ama çok şükür sorunsuz atlattık sizinde içiniz rahat olsun