Zynpmira 7 haftalık olduk çok bitkin,iştahsız ve uyku hali var ruhsuz gibiyim bu mod dan nasıl çıkabilirim canım hiç bir şey yapmak istemiyor
Smskr0000 Zynpmira valla kuzum aynıyız bide mide bulantım için ilaç verdi doktor dün akşam 5 de yattım akşam bugun öğlen 2 de kalktım hala sersem gibiyim
Spyn Zynpmira biz de bugün 9 haftalık olduk aynı şekilde başından beri hep halsizlik var çok şükür bulantım falan yok ama yataktan çıkmak istemiyorum 🙈
Yasemin00 Zynpmira o mod seni baya bir götürür canım 😁bir iki aya düzelirsin merak etmeilk hatalar öle oluyor insan