Kızlar benim kızımdan kalma göğüs ucu kremim var 12 ay ömrü var yazıyor üstünde eczacı tanıdığım da bisey olmaz onlar doğal zaten dedi sizce kullanılır mi dogumuma az kaldı yara olursa diye kullanıcam kızımda olmadı şükürler olsun ama ne olur ne olmaz bilgisi olan yazabilir mi