Gencdijle Selamlar herkese, dün vajinal muayenede doktorum rahim ağzında yumuşama var dedi. 31+1 günlük hamileyim, çok ciddi bir şey olmadığını, normal olduğunu söyledi ve magnezyum yazdı sadece. Bu haftalarda normal mi ? Yaşayan var mı ? Aklıma takıldı