UyarFamily Merhaba 6 haftalık hamileyim Pazartesi hcg 1000.0 çıktı ama dün doktor keseyi göremedi haftaya tekrar gel dedi ayınısını yaşayan oldu mu ? Dış gebelik olmasından korkuyorum
Pnrbtr UyarFamily canım alttan baktı mı? 2000 falan olması gerek diye biliyorum. Bu hafta içi tekrar git bence.
meliccccc UyarFamily beta 5 binin ustunde olunca kese gorunur canim tekrar betana baktir ona gore gidersin hastaneye
Ugurlu90 Geç döllenme olmuştur belki canım içini ferah tut kontrolunu ihmal etme inşallah bebişini gorur kalp atisini duyarsin hayirlisiyla, bide doktora giderken sıkışık gitmeye çalış.
turunculuanne Kese görmek için beta değeri yeterince artmamış bence. Kesin 6 haftalık mı canım? Çünkü 6haftalıkta beta hcg 5000 civarında oluyor