Elfsvg atilla beye bir kez kendi doktorum olmadığı için muayene oldum iyi bir doktor arkadaşlarım ona gitti çok memnun kaldılar normal doğum yanlısı bir doktor ama ben çok kalabalık oluyor diye tercih etmedim benim doktorum başka bir hastanede bu arada normalde oraya gitmek istemiştim eve yakın diye fakat diğer hiç bir doktoru önermem hepsine birer kez gittim hepsi ters insanlar bilgin olsun canım