ressamanne_ Baş ağrıyorsa erkek ağrımıyorsa kız diye bi şeyler okudum ama 😊 2 gündür çok ağrım var merakla bekliyorum var mı yaşayan 😁
Ozlem1 ressamanne_ benim çok şiddetli baş agrılarım vardı ilk 12.ci haftaya kadar hatta migren falan oldum sanıodum hastanelik oluyodum ama cinsiyetimiz kız 😊 bence alakası yok bu tip şeyler hep batıl
Roses Cnm böyle şeylere inanma bende hep belirtileRİ araştırdim tüm belirtilerim erkek ama kızı.m olcak
aysenturna Tum hurafelere gore erkek olmasi gereken cinsiyetimiz kiz cikti inanmayin boyle seylere 😊😁
Sisi umranzdemir ben de gunde 3 lt su iciyorum belki de canim ama yine de agriyor. Hamilelikten dedi doktorum 🙂
KadirMerveAknc ressamanne_ valla ne kadarı doğru bilemem ama ben cinseyiti öğrenmeden önce felaket bir baş ağrısı cektım günlerce hemde bizimde oğlumuz olacak ☺ Hayırlı olsun sağlıklı sıhatli kucağınıza alırsınız inşaallah ☺
ressamanne_ KadirMerveAknc öylemi değişiyo herkeste ya batıl sonuçta sağlıkla alalım hepimiz inşallah😊
ressamanne_ Sisi ya benim doktorumda gebelikten değil dedi cevap vermedim tabi ama bi ton makale var gebelikte baş ağrısıyla ilgili niye öyle dedi anlamadım
Sisi ressamanne_ her doktor farkli konusuyor zaten canim. Ama benim onceden hic yoktu hamilelikten sonra surekli oldu o yuzdne bende katiliyorum hamilelikten olduguna 🙂