Gebelikten önce astım için ilaç kullanıyordum doktorum sigarayı bırakmazsan ilerisi koah demişti ona rağmen bırakmamıştım ama gel gelelim meleğimi öğrendikten sonra çat diye tek seferde bıraktım çünkü o sigaradan daha değerli ☺️ Allah korusun sigara yüzünden ona bişey olsaydı kendimi affedemezdim böyle düşün kıyabilir misin ona ☺️