Elpisphanto Kızlar 12+5 iz ve inanılmaz uykum var devamlı uyuklama halindeydim sizde benim gibi misiniz?
Pnrbtr Elpisphanto ben de öyleydim sürekli uyurdum. 14. Haftadan sonra geçti bende. Daha enerjik oldum.
Unsalinn_Annesii Elpisphanto ben o zamanlar iyiydim şuan 20+5 oldum daha fazla uykucu oldum bende önceden yoktu sonradan arttı utanmasam akşama kadar yatıcam ☺️
Zynpmira Elpisphanto aynı postu bende şimdi açtım nasıl kurtulabiliriz bu sersemlikten çok can sıkıcı
annecikk_ Valla uyku degilde bende tam 10 haftaligim yerimden kalkamiyorum gucum yok nolcak boyle🤦🏻♀️🤷🏻♀️