Kbr_71 Kızlar balgam nasıl atabiliriz çok hafif öksürüğüm var ama balgam var gibi hissediyorum öksürüğe çare buldum da balgamı nasıl atabilirim
Rabia-03 Kbr_71 o bende de var yaa yani bazem boğazımdan kalıyo affedersın cıksın dıye ugrasırken kusuyorum artık umarım cozumu olan biri yazar 😂
Yeliz1905 Kbr_71 bağlam dedıgınız genız akıntısıdır buyuk ihtımal bendede vardı kkb gıttım bi şurupla kurtuldum şükür😊
Kbr_71 Rabia-03 ne zamandır var sende manyak gibi virüs kaptım sanıyorum boğazımdan dolayı öksürüyorum ama az balgam var gibi kafayı yiycem
Rabia-03 Kbr_71 arada gelıyo gıdıyo yaaa bol su ıcıyorum bazen oyle gıdıyo bazen bıseyler yedıkce cözemedim 🙄
Clekkz Kızlar nerdeyse 30 haftalık hamileyim ilk günden beri balgam sorunum var. Doğurana kadar da geçmezmiş sanırım. Hiçbir çözümde bulamadım.
Clekkz Kbr_71 Yok hep balgam sorunu yaşadım. Sigara kullanan biriydim. Ondan mı diye düşündüm bırakınca yok bazı hamilelerde bu sorun oluyormuş. Doğurunca kurtulacağız İnşallah.
Meleks32 Kızlar o bende bir aydır var ve kusma ma sebep oluyor atmaya kalktığım da sürekli var kesintisiz 🙁
Kbr_71 Yeliz1905 hamileyken ilaç olmuyo ya ondan gitmedim bende çok yok ama kafaya takılıyo işte gecmeyince biseymi var diye
Yeliz1905 Kbr_71 benımkı bayagı ileri boyutluydu hep elimde pecete dolasıyodum bencd çok rahtsus etmıyosa gıtmeyin boşa ilç kulanmamış olursunua