:) Kızlar merhaba 12+3 haftalık hamileyim. Ağda kullanamıyorum, jilet, tüy dökücü spreyler kullandım. Hamilelikte tüy dökücü spreyin önerilmediğini duydum. Benim gibi bu tarz sorun yaşayanlar var mı. Neler yaptınız? Neler öneriyorsunuz? Bu konuda kaygılarım