Mucizem_24 Haftaya perşembe spinal sezeryanla doğuruyorum bana tecrübelerinizi anlatın lütfen çok korkuyorum 😬
Aysekose Mucizem_24 korkma cnm cok guzel gcıyo bnde ıkıncı cocgmda sıpınal oldum mıkrenım varms bır hafta basım agrdu oda zaman la gecıyo suan kc haftlksn bnde haftaya sezaryan grecm nasıp olrsa
YYR19 Mucizem_24 canım 9 gün oluyor ikinci sezaryanımı oldum korkma diycem ama korkacaksın ki bende cok korkarak girdim. öncelikle abdestini al ve Ayetel Kürsi yi agzından eksik etme ben öyle yaptım tabii ki cok korktum ama bitince bundan mı korktum diyosun. belden iğneyi asla hissermiyosun sinek ısırıgı bile değil hemen uyusuyosun dokunmaları falan hep hissediyosun sadece acı olmuyor canım. 5 dk geçiyor ve bebeğin doguyor zaten onun sesini duyunca herseyi unutuyosun. senin dikilme işlemin 20 dk kadar sürüyor. sonra odaya alınıyorsun 3 4 saat uyusuklugun geçmiyor geçincede gece seni kaldırıyolar ilk yürüyüş hafif can yaksada ölüm kalım meselesi inan ki değil. hemen yürüyün ki cabuk toparlanın. nescafe için bol bas agrısı olmasın. basınızı yatırmayın dik konumda uyuyun 3 gün sonra normale dönüyosunuz zaten. saglıkla alın kucagınıza inşallah ❣️ hep söylerim doğum coook korkunç bir durum olsa kimse ikinci kez bebek yapmaz tatlım sağlıklı günler 🤗
Elif_karabulut Canım oncelıkle boydan gecelikler cok işe yarıyor kesinlikle al. Depent mutlaka olsun benim resmen kurtarıcım oldu. Ameliyat sonrası da kayısı hoşafı sade kahve ic ve bitter cıkolata ye bunlar gazı erken cıkarma da cok etkili ve bas agrısına da ıyı geliyor hayırlısıyla bebegınızı kucagınıza alırsını ins🤗
2cocukluhayatadogru Ben de 16 Nisan’da doğuruyorum inşallah, 2. Sezaryenim olacak, korkulacak bir durum yok, ilk kalkış sadece birazcık ağrılı ama sonrasında geçiyor, bol bol yürü ve bebeğini emzir inşallah🤲
GamzeUgur Mucizem_24 36 tansiyonum yüksek kontrollerini yaparız duruma göre 23 ünede erteleyebiliriz ama sen 14 üne hazır gel dedi dr’m 🤷🏻♀️
Mucizem_24 Frdcll_2859 aynı gün ne güzel birbirimizi cesaretlendirelim 😊hastaneye de kimseyi almıyorlar
Frdcll_2859 Mucizem_24 evet maalesef kimseyi almıyorlar bizdede durum aynı hiç böyle tahmin etmemiştim aslında ama yapıcak bişey yok sağlıklı olalım da gerisi önemli değil artık 🥰 sağlıklı sıhhatli bebişlerimizi kucağımıza alalım❤️🤲