Merhaba kızlar.. Ben 16+6 haftalık hamileyim baş ağrılarım oluyor bazen devamlı oluyor bazen geçiyor dün doktorumda kontrolüm vardı baş ağrın olunca tansiyonunu ölç bakalım tansiyon mu değilmi dedi korkuyorum tansiyondan çıkacak diye.. Sürekli evde olduğumuz için çok hareketsizim acaba ondan mı oluyor çünkü hareket ettiğimde sanki ağrımıyor gibi.. Çok korkuyorum sizlerde de oldumu baş ağrısı?