Arkadaslae merhaba ingilizce ogretmeniyim ve cocuklara mecburi uzaktan egitime basladik gun icerisinde 8-9 saat bilgisayar basindayim ders anlatiyorum 6 haftalik gebeyim.Bu kadar cok bilgisayar kullanimina bagli radyasyondan bebegim etkilenir mi diye cok korkuyorum.Biraz once okudugum bir kaynakta; ' Hamileliğin ilk üç ayı en hassas dönemdir. Bu dönemde bebek çok fazla etkilenmektedir. Tüm olumlu ve olumsuz etkenler ciddi şekilde bebeği etkilediğinden anne adayı dikkatli olmalıdır. Özellikle ilk üç aylık dönemde telefonu çok fazla kullanmamalıdır.'yaziyor endise icindeyim.