Kızlar bakıyorum hepinizin hamilelik testi 2.çizgi silik benim de ilk hamileliğimde silikti çizgi ama 2.hamileliğimde çok belirgin çıktı virüsten dolayı hastaneye de gitmedik daha bi postta kistten dolayı pozitif çıktığını okumuştum öyle bir ihtimal var mi sizce.?