Kızlar 22+3 günlük gebeyim.grip olmuşum soguk algınlıgım var bogazım başım ağırıyor diye evde olan 400mg dozluk tylolhot suya döktüm içtim ,,doktoruma ulaşamadm acaba bi zararı olurmu bu ilacın hamilelkte..içilmezmiş diye duydum çevreden ama🥺birkerelk içtm