Ezgi4147 7+6da kontrolüm vardı kalp atışını dinlemek için gitmiştik. Duyulmadı tabi boş gebelikmiş ertesi gün yani 8. haftada oldum. Ama tek doktorla kalmadım tabi ki emin olmak için. Ama doktorum renkli ultrason istedi sonrasına kürtaja aldı. Geçmiş olsun sizede Rabbim kimseye yaşatmasın🤲🏻