Mekamu Mrvnrcan ben de 3750 doğmuşum kardeşim 3100 ama sonradan o benden iri oldu hep, böyle ince düşünme, rahat ol, iyi olsun 😊
Mrvnrcan Mekamu inşallah sağlıkla doğar😭 yapı olarak panik bir insanımdır zaten bu hamilelik beni iyce paranoyak yaptı düşünmeden edemiyorum. Rabbim hepimizin bebeklerine sağlıkla doğmak sağlıkla yaşamak nasip etsin.
Anne-olmak2 Mrvnrcan canm sen bi tansiyonlarını ölç ve bi kağıda yaz kendini kötü hissettikçe ölç eşin alsın güzel bi tansiyon aleti
Anne-olmak2 Mrvnrcan bide imkanın varsa başka tecrübeli bi dr da görün yapıyla alakası yoktur bebeğin gelişim geriliğinin son haftalarda bebek zaten kilo alır ve büyür o dr saçmalamış resmen anne karnında ne belli olcak yapısı ergenlikte belli olur minyon mu değil mi
Anne-olmak2 Mrvnrcan ya hiç korkma Allah a dua et ve sığın sen stres oldukça bebeğin hissediyor sürekli dua et ve morelini yüksek tut
rabnaz6822 Busraf44 şahsen ben kilolu bebek doğurmak istemiyorum .minyon bebek normal doğumda daha kolay diyor bütün akrabalarım ve arkadaşlarım 💁🏻♀️Önemli olan doğumdan sonra sütüm bebeğime yaracakmı ? Yararsa sevinirim yaramazsa üzülürüm işte 🤦♀️
Busraf44 rabnaz6822 Aslında siz de haklısınız ve anne sütü gerçekten daha da önemli bir konu, inşallah korktuğumzla sınanmayız 🤲 ❤
M_agayeva Busraf44 aynen canim bəndə də oylen33 haftaliğiz və 1820 2 kg bilə deyil dr en iyi ihtimal 260 gt eksik dedi ama burada benim haftalatimda illərdə 2.500 bilə olan var
rabnaz6822 M_agayeva evet canım fasülye,nohut,börülce,yeşil mercimek,kırmızı mercimek . Yemek olarak canın istemiyorsa haşlayıp piyaz olarak ta yiyebilirsin
rabnaz6822 ayseakcura Evet tatlım hem akıl veriyorum 🙂çünkü kız ne yapmam gerekiyor diye post açmış bende doktorumun bana verdiği listeyi paylaştım 🙆♀️Hemde istediğimi paylaşırım çünkü benım bebeğimde çok zayıftı bunları yersen bebeğin kilo alır , ben bunları yiyerek bebege kilo aldırdım demek istedim 🙆♀️Ama bazı insanların içleri o kadar kötü çok faydalı bısey yazsan bile hemen kötü anlıyorlar ☺️
rabnaz6822 M_agayeva daha az kalori olur . Yemeği yapsan bir sürü yağ girecek 😅internetten bak daha detaylı yazar 🤷♀️
M_agayeva rabnaz6822 zatən kendi kilom sinirda🤣haslasam direk bebeye gitse iyibolur yemeyini yapsam yagi falan bana yayar ya🤣