Dileksen Kizlar 13 haftalığız bugun karnimda kelebek kanat cirpiyor gibi oluyor sag tarafmda özellikle. Acaba bu bebekmi cok heycanlı ve duygusalim😊😊
ElifKarata Dileksen 2. Gebeliğinse hissetmen çok normal canm ama ilk gebeliklerde biraz o haftalarda karıstırıladabilir
sercen Dileksen Bence bebek cnm simdi çıkıp imkansizzzzz direkler ama imkansız bisi değil zayıfsan ve genelde büyümüş artik hissedebilirsin ki
Yeliz123 Olabilir 😊 zayif hamileler cok erken hissedebiliyorlarmis ama bazilarida bunun bagirsak hareketi oldugunu soyluyor ben net 18. Haftamda hissetmistim
sercen Yeliz123 her dk bağırsak olcak değil ya hem bagirsak ve bahsettiği hareket farklı yani demi hissedilir
NidaA Bizde 14+2 günlüğüz ben geçen dönemlerde sol hissediyodum şuan sağda hatta yazarken bile şuan hissettim kendisinden bahsettiğimi anladı galiba ☺☺👶🏼