Ya o kadar baskı yapıyor göbek de düştü aşada baya fazlasıyla hemde karın kaşıntısı çok fazlalastı çatlamadım 38 hafta olduk su son an da catlamıyım ne yapsam paşam donar şimdi hemen doğsa hiç hayır demem galiba evde sürekli temizlik yapıyorum hareket halındeyım aksi bugün de çok yorgunum kalkamıyorum bile ne olur tavsiye verin gelsin artık eşimle çok sıkılıyoruz herkesın kaynanası elalem der doğmadı mi dıye bozdur eşim dıyor artık evde ses olsun yeter diye malum iş te yok ırkımız de kafayı yiycez