Ezgi1990 Kızlar yerleşme kanaması görenler nasıl olduğunu söylenilir misiniz ? Adetime 3 gün kala dün açık pembe kan geldi akıntıyla adet oldum sandım sonra gelmedi bir daha bugün de çamur gibi kopkoyu kahverengi geldi. Acaba yerleşme olabilir mi ?
EbruCnr Ezgi1990 Benim adet düzensizliğim vardı. 2 ayda bi falan oluyordum genelde. İlk hamileliğimde yine tarihim geçmişti gebelikte hiç hiç aklımda yoktu bi akşam adet olur gibi kan geldi. Oh dedim oldum sonunda. Bi sonraki akşam aynı saate kadar hiç gelmedi. Nerdeyse 24 saat sonra tekrar geldi. Sonraki gün hafif kahve leke gibi oldu. Meğer hamileymişim 😊 test yapınca öğrendim Büyük ihtimal seninde öyle
Ezgi1990 Elimde gebelik testi yok almaya da utanıyorum kan içinde en azından Pazartesi’yi beklemek istiyorum ovülasyon testi vardı elimde onu yaptım böyle çıktı amaç galiba daha koyu olması gerekiyor gebelik icin. https://imgyukle.com/i/QEpFfS
mmylmz Ezgi1990 neden utanıyorsun canım böyle saçma şey mı olur Allah aşkına. aıle hekımıne kan ver pazartesi neden yanı.
Ezgi1990 Gebelik testi alıp yapsam çıkar mı varsa ? Kan icin hemen gitmek istemiyorum her ay bi belirti arayıp gidiyorum sürekli 60 tl vermekten çok sıkıldım devlete de gidemem çok kalabalık malum virüs var
Tugce-75 Ezgi1990 canım zaten gebelik var suan testte silik bile cıksa pozitif kabul ediliyor daha çok yeni galiba hayırlı olsun
Ezgi1990 mmylmz canım o kadar çok aldım ki bu 2 yılda artık tanıdılar ama bi tanıdığıma aldırayım varsa eğer testte cıkar mı
mmylmz Ezgi1990 çıkar Allahın ıznıyle erken gebelık aldır. eşın nerde o alsım başka eczane mı uok ordan alın
0Cerenk Ezgi1990 aynı şeyi yaşadım ben canım, adetin ilk günü yani 6 nisan çok şiddetli sancıyla önce pembe lekeler geldi sonra açık renk kan geldi, 7 nisan çamur gibi kahverengi akıntı geldi, ve adetim ilk defa iki günde bitti, birazdan test yapacağım
EbruCnr Ezgi1990 Ben o kanamadan 10 gün sonra yapmıştım testi. Dediğim gibi gebelik düşünmediğim için hiç o ihtimalide düşünmemiştim. 10 gün sonra arkadaşım aklıma düşürdü hamile olabilirmisin die test aldım saniyesinde çift çizgi çıktı. Hatta testin bozuk olduğunu düşünmüştüm. 😊 Allah sizede, isteyen herkese nasip sağlıklı bebişler nasip etsin
Esra6641 Ezgi1990 6 gun gecikmeyle test yaptim yani 5 haftalikmen test yaptim 6 haftalikken kahverengi akintim olmustu