Busrasalt sabah kalktım sancı ile uyandım doktorum şehir dışındaydı bulunduğum ilde herhangi bi kadın doğum uzmanına gittim gaz sancısı git yat dedi . Meğersem doğum başlamış , eve gittim sancıdan duramadım kendi doktorumu aradım acil gittik ama idrar yolu enfeksiyonu olmuşum oda doğum sancısını tetiklemiş🤕🤕🤕şuan 6 haftalık hamileyim o kadar çok korkuyorum ki bugün kasığım biraz fazla ağrıyor korkudan kalbim duracak gibi