Hddd ben cuma günü cem beye gideceğim hem de 39+0 da 🙊 avicenna esenlerdeydim.. orada ilçe bazında hasta çok oyüzden korkuyorum. Ama şu var ki koronalı olduğunu bilmeyen başka bir hastalıktan gelen ya da hasta yakını olan biri de hastaneye o mikrobu getirebilir.. tanılı hasta zaten odalarda izole ediliyor 🤦🏻♀️ Yani işimiz Allaha kalmış.. allah bizi tez zamanda kurtarsın şu beladan