Daha önce post açmıştım. Bebğimin ensesinin çok kalın olduğunu amniyosentez yaptırmam gerektiğini söylemişti doktorum. 12 haftada bu teşhisi koymuştu.
bugun de kontrole gittim 15 haftalık olduk.
vücudunda ki ödem çok artmış bütün vücudunu kaplamış. 7mm den 18 mm çıkmış.
beynin arkasında da bir sıvı gibi kist gibi bişey var dedi. Ben pek ümidim kalmadı bir kaç gün veya 1 ay içinde kalbi durabilir dedi.
düzelir diye çok umutlanmıştım. Güzel haberler alırım diye umut ediyorum ama durum öncekinden daha da kötü. Demek ki bu benim sınavım. Rabbimden gelene boynum kıldan ince. İnşallah hakkımda hayırlısı olur. 🤲🏻😔