Usedred Doktor 20 Nisan sezeryan gunu verdı ben normalden korktuğum için sezeryan istemiştim ve cok korkuyorum uyuyamıyorum artık dusunmekten sezeryan olan annelerimiz lutfen anlatın rahatlamak istiyorum artık 😞😟
prettyonpeak Usedred ayyyy benim de 13 unde korkudan heyecandan aklim cikicak senden daha onceyim cok az kaldi ben olabilirsem herkes olur diye dusunuyorum kscnncjdjdkxkckc
prettyonpeak Usedred saka bir yana hic korkma canim ben de korkuyorum tabii korkma dedigime bakma ama dusunsene yavrunla cikicaksın oradan allah sag saglim kucagimiza almayi nasib etsin zaten simdi dogumlar kolay eskisi gibi degil sen bebegine odaklan biliyorsun ki hersey yolunda gidicek 💜
prettyonpeak Usedred 38+3 olucam persembe gunu ciger gelistiricim var istege bagli benim ortalik cok kotu oldugu icin daha fazla beklemek istemedim bir an once kucagima alip evime geleyim istiyorum doktorum 39 dan once istemiyordu ama pazarlik yaptik biraz 😂😂
Usedred prettyonpeak yaa bende 38 de olucaktım ama doktorum o hafta yok bende ondan baskasına güvenmiyorum mecbur kabul ettim