D27777 Kızlar dün hastaneye gitmiştim. Önceki gittiğim hastanede test sonucum yüksek cıkmış bu sefer farklı doktora gittim tekrar test yaptı yüksek cıkmış ilaç kullanman lazım dedi. Kızlar bu durumla karşılaşan varmı. Biraz korktum sanki 😑
Evita D27777 ben önceden de kullanıyodum, hala kullanıyorum. Hormon hapı veriyorlar. Eutrox.Hiç bi zararı yok ki onun tersine tiroid değerini düzeltecek. İçmezsen sıkıntı asıl. Hiç rahatsızlık olmadığı halde hamilelikte yükselip kullanan çok insan var böyle normal bişey.
Minikpatiler Evet canım ben kullanıyorum gebeliğim in en başından beri tsh değerim 4-54 çıktı euthyrox 50 mg kullanıyorum bi sıkıntısı yok doktoruna güven doğum yapana kadar da kullanman gerekiyo hem kendin hem bebeğin için💓
D27777 Anlklc doktorun gerekli olduğunda söyler bence canım benimki gelmen laızm receteyi almaya dedi
Ebrulig Benimde yüksek çıkmıştı, ilaç tedavisi ile şuan dengedeyiz🤗 İlacı doğum sonuna kadar kullanacağım fiyatıda çok uygun, yazdırıp almak muayene ücreti nedeniyle daha pahalı