sweethome1000 merhaba güzel anne adayları….29+4 ten selam olsun..çok şükür bel ağrısı dışında sıkıntısız bi hamilelik geçiriyorum… okadar hevesle hazırlıklarımıza başlamıştımkiii visür çıktı inşallah tez zamanda kurtuluruz yoksa böyle devam ederse hastane odası falan süsleyemeyeceğiz…özellikle benim gibi haziran anneleri…. =( hem anı olarak kalsın hemde sizlere fikir olması açısından kendi el emeğimle yaptığım boyadığım diktiğim yapıştırdığım hazırlıkları paylaşıyorum… =) sevgiler… https://imgyukle.com/i/QEcGT0 https://imgyukle.com/i/QEcv9x https://imgyukle.com/i/QEcKsp https://imgyukle.com/i/QEcmvv https://imgyukle.com/i/QEc1C6 https://imgyukle.com/i/QEcqFy https://imgyukle.com/i/QEc3d8 https://imgyukle.com/i/QEceWn https://imgyukle.com/i/QEclYj https://imgyukle.com/i/QEctzo https://imgyukle.com/i/QEcWjh https://imgyukle.com/i/QEcF9U
Elcinszr sweethome1000 çok güzeller saglıkla giysin minik bende cok hazırlık yaptım ama hastaneler artık suslemeyede izin vermıyor kapı susus bıle takmıycaz😞
Zmyra sweethome1000 çok güzel olmuş maşallah size. Yastığın malzemeleri size ne kadara mal oldu bende mi kendim yapsam diyorum da silikon tabancam var
Makbus sweethome1000 hepsi çok güzel malzemeleri nedden aldınız mesela yapmak için. Mina yazısını kime yaptırdınız? Battaniye tulum setini takı yastığını felan malzemeleri nereden aldınız bende kendim yapmak istiyorum da
Gzdnz sweethome1000 hepsi çok güzel maşallah o küçük ayna pleksileri nerede yaptırdınız acaba üzerinde isim yazan
sweethome1000 Elcinszr evet kapı süsüyle lohusa süslü geceliğimi sona bıraktım bende o yüzden canm..normal sabahlıklı gecelik aldım
sweethome1000 Zmyra yastığın malzemeleri instada birsürümalzeme diye bi sayfada set halinde 30 tlye satılıyor canm iç yastgını kendin alıyorsun
sweethome1000 Makbus merhaba canm enucuzbebekmarketten tulum takımını ve battaniyeyi aldım süsleme malzemelerini hobidünya ve tahtakalehobi diye sayfalardan aldım mina yazısını instada miramcrafta yaptırdım ben boyadım