Kızlar 30 haftalığız ama usg göre 2 hafta ilerdeyiz yani 32 felan dün geceden beri sol ksığımla belimde aşırı bi ağrı oldu hala devam ediyo akıntım fazlsıyla arttı. Sizce normal mi bu haftada yoksa erken doğum belirtisi felan mı. Malum kontrollere gidemiorz