Yasmin07 10 gün önce erken doğum yaptım bebeğim küvezde ve zayıf sütüm ilk başlarda kolostrom sütüydü sonra normal süt oldu yağlı iki üç gündür su gibi şeffaf renkli yağ oranımı azaldı acaba fayda etmicek diye üzülüyorum
Beyzanur1995 Yasmin07 Bende 31+3 de 26 martta doğum yaptım. Ilk süt koyu sarıydı bikac gün öyle geldi sonra rengi aciliyor .internetten bakın normal bence
Yasmin07 Beyzanur1995 anladım canım sağol 32+3 doğdu benim oğlumda 1800 dü 1630 düştü sizde de kilo kaybı oldu mu
Yasmin07 Beyzanur1995 9 gün mü ne güzel çabuk çıkmış bize bir aya yakın kalır dediler şuan oksijenini fln kendi sağlıyo bi kilosu düşük ondan tutuyorlar