Magosit verdi bana doktor eczaneci bu ilacin cok iyi olduğunu soyledi evet iyi aslinda geceleri yatamiyordum cunku her yarim saatte bir uyanir olmustum bir kac gundur ilaci kullandigimdan beridir daha rahat uyuyorum, arkadasin dedigi gibi sade soda iç ben beypazari iciyorum ondan baskasi iyi gelmiyor acikcasi, gunde 1 tane iç en azindan rahatlarsin