Kubs tugce0606 aylardır Doğa diyoruz ama isme seslenirken hecelerken “ğ” den dolayı biraz sıkıntı oluyo sadece 🙄
Blossom İçlerinde en anlamlı ve güzel olanı Doğa bence. Bu sene çok fazla Derin ismi koyuldu. Bence onu eleyin.