ebruaren canım ben doktorumun tavsiyesiyle carlson balık yağı kullanıyorum. Maddi durumun iyiyse eğer en iyisi bu. Eczanelerde ücreti 100 tl. İnternetten 80 90 civarınada bulabilirsin. Norveç te üretilen bir omega yağı bu. Bilirsin belki Norveç balıklarıyla ünlüdür. ve omega 3 yağları arasında birincilik ödülü alan sertifikalı bir marka. Kesinlikle doğal ve civa oranı düşük olan balıklardan elde edilen bir markada ayrıca. Civa hamilelerde tehlikeli bilirsin. O yüzden hamileler her balığıda yiyemez. Bütün bunlara dikkat ederek üretim yapan başka bir marka varmıdır bu kadar iyi bilemem. Alabiliyordan eğer kesinlikle bunu al ama şimdiden söyleyim içmesi çok zor. Ben kendimi sıkıp içiyorum hergün bir tatlı kaşığı. Bebek için çok çok faydalı çünkü omega3. İyi araştır canım hangisini kullanacağını.