Çok az az kahverengi leke geldi bebişin hareketlerini hissediyorum aslında 18. Haftadayım yarın kontrolüm var hemen gitmeli miyim yarını beklemeli miyim kafam durdu 12. Haftaya kadar yaşamıştım lekelenme progestan kullanmıştım bitmişti çok şükür nolur dua edin tekrarlanmasınn 😑😣