Kızlar bugün detaylı ultrason yaptırdım hiçbir sorun çıkmadı çok şükür şimdilik ama doktor bir hafta geride dedi gebeliğim 22+3 bugün ama kağıtta 21+5 yazıyor kafa ölcümünde bir hafta kadar geride dedi bi sorun yok ama biraz kafası ufak dedi şimdi içim rahat değil sizlerde de bu durum oldumu yada ne yapmam lazım günü gününe gelmesi için