Zambak öncelikle doktorun yaptığına saçma diyen arkadaşlar olmuş ☺ Anladığım kadarıyla burda kimse şeker yükleme testi yaptırmamış. Şeker yükleme testinde bile önce açlık şekeri, sonra bir saar sonraki değer, sonra iki saat sonraki değere bakılır. Yani bir saat sonra bile o küçücük topkek kanında hala 159 çıkıyorsa bencede doktorun haklı şekerle ilgili bir sorunun olabilir. Ben 75 gr glikoz içtim hemde aç karna ona rağmen bir saat sonraki değerim 130 du. Yani alt sınıra yakındı. Sen gün içinde kan vermişsin. Doktorun ne açlık şekerine bakmış nede tokluk. Vücudunda olması gereken şekeri ölçmüş. Bunun alt üst sınırlarıda 90-110 dur. Bir saat önce yediğin topkeki akciğerinin çoktan dönüştürüp dengelemesi gerekirdi. Öyle bir saat sonra ölçtürürsen 200 bile çıkar demek, ileri derecede şeker hastası demektir. Gebelikte şeker yüksel çıkabilir normaldir diye bişeyde yok öyle saçma şeymi olur? O zaman neden yapılsın bu şeker yükleme testleri? Şekerin ve ya gebelik şekerinin bebeğin böbreklerine ne kadar zarar verdiği bilinmiyor sanırım. Bak arkadaşım. Gebelikte şeker ciddi bir konu. Kadın doğum doktorunu dinle. Ayrıca şekerin çıkarsa seni dahiliyeyede yönlendirmeyecek neden böyle bişey yapsın ☺ En fazla diyetisyene yönlendirip uygun diyet başlatır hepsi bu. Şekeri bu kadar hafife almayın lütfen. Bilmiyorsanızda konuşmayın. Arkadaşın şekeri 160 çıkmış bişey yoktur diyorsunuz yapmayın Allah aşkına!