Gzmkk Düşük önleyici kullanıyorum ama hala kanamam var neden hala kanamam var bu durumu yaşayan var mı
pumpkin Evet canım. Ben yaşadım bir süre devam ediyo. Kan kırmızıysa tekrar doktora git. Kahverengiyse endişelenme içeride kalan kan o