Semayil ilk 12 hafta için 1-2 kg, daha sonraki haftalarda aylık maksimum 1-2 kg şeklinde kilo alımının sağlıklı olduğunu yazıyor blog 🤭 biraz iştahınızı kontrol etmeyi deneyin ilerleyen haftalarda kilolar alıp başını gider 🙄 ben de 7 haftalıkken hızla iştah artışı yaşadım ve aniden 3 kg aldım. Sonraki haftalarda bulantı ve kusma eklenince 2,, kg yi geri verdim ama bunun yanında da karbonhidrat tüketimini azalttım 👍 Şimdi 11+5 im +1 kg yle devam ediyorum hala 😇