JeanJf Kızlar 22haftalık gebeyim.tetenoz aşısı vırulduktan sonra ateşimizin olması normal mi kaç gün sürer 😖
Zeyno_65 JeanJf evet 2-3 gün sürer canim. Bende de ateşlenme, kolumda yanma ve feci agri olmuştu. Ilkinde de oldu. Ikinciyide yeni vuruldum yine oldu. Hatta bu sefer kolun şişer dedi şişti 😐 bikac güne düzeliyor
JeanJf _Mother_ bilmiyorum ama doktorum özel hastanede ona söyledim tetenoz olcakmıyım diye oda Sağlık ocagında yapıyorlar dedi bende oraya gittm
_Mother_ Zeyno_65 yaa ama bizim sağlık ocağında ki bazı doktorlarda virüs çıktı korkuyorum gitmeye özel hastaneye gidiyorum kontrollere acaba doktoruma durumu belirtsem yardımcı olmaz mı
Zeyno_65 _Mother_ ben kendi doktoruma sormuştum aşı burda yapiliyo mu diye taa ilkini vurulmadan önce sormustum hemde hayir saglik ocağında yapiliyo demişti. Istersen bi sor belki yardimci olabilir
Anzilha Bende 14haftalıkken oldum 4gün boyunca ateşim, çok kötü baş ağrım oldu ve 5güne kadar kolumu kaldıramadım :/
Edauysun Anzilha peki ateşiniz kaç derecelerdemoldu sıtmalandınızmı??? 1.dozda olmadı ama ikinci beni maf etti ya
_Mother_ JeanJf söylicem işte zaten tetanoz için 2 haftam var daha bu kontrole gittiğim de durumu belirtecem ora yaparsa yaptırırım yoksa güvenip asla sağlık ocağına gidemem
Ecrinbzkrt İlk dozu olduğumda atesım falan hıc olmadı sadece 1hafta kolumu yok saydım o derece agrıdı şişme flanda olmadı az önce 2.dozu oldum çok şükür iyiyim hiç birseyım yok🤲🏻