26_26_26ggg Kızlar merhaba hamileliğin 6-7 haftası şuan ve sabah kahvaltı yapamıyorum zorla ağzıma tıkıyorum resmen varmı böyle olanlar :( bu durum geçer inşallah yoksa aç kalıcam böyle gidişle ..
Angelada 26_26_26ggg bende 6 haftalikken sabah kahvaltı yapamıyordum midem bulaniyordu 7 haftaya girince düzeldi
Gulerdem 6+2 ama sanki hamile değilim gibi hiç midem falan bulanmıyor sadece göğüs hassasiyeti var çok acıyo o kadar 😂🤷 26_26_26ggg
Naren1 26_26_26ggg 9 haftamdayım 7. Kilo verdim gerisini sen düşün 6. Haftamdan sonra daha beter bulantı kusma koku hassasiyeti yiyip içememe halsizlik 🙃
buseyusuf27 26_26_26ggg canım ben daha beterdım yıyordum cıkarıyordum sureklı ac kalıyordum doktor bana prilam verdı cok ıyı geldı sımdı hamıle degılmısım gıbı miğde bulantım yok gunluk rutin işlerimi yapabılyorm ve yemek yıyebılıyorm bence dene derım gece yatmadan once 2 tane alıyorsun ertesı gun rahatsın 😊 7+4 benimde
26_26_26ggg Gulerdem Gulerdem inşallah böyle gider ya ben bi tuhaflaştım içim yanıyor gibi sürekli bi su içme isteği yanıyorum bide vücut ısım çok değişti 😀
Betuloz Normal canım ben 19 haftayım hala birşey yiyemiyorum 10 kilo verdim sususz kaldım çok serum yedim hala aynı sizinki düzelir inşallah