Sweetmerve Kızlar ilk kalp atışını dinledi ebe hanım sonra tetanoz aşımı oldum diğer ay bugünde bir daha olacakmışım 😊
Zeyno_65 Sweetmerve bende 2 gün oluyor 2. Dozu vuruldum kurtuldum şükür. Kolum hala ağrıyor 😔 ama üzerimden yük kalktı. Nasil gidiyim diye düşünüp duruyordum sürekli malum ortamın durumu belli.
Sweetmerve Zeyno_65 aynen bende marttan bu yana muayene olmamıştım insan korkuyorok şükür bugün rahatladım😊🙏
Busimss Sweetmerve ateş olmasın diye önlem amaçlı söylenmişti olmaz belkide ama ben hiç risk almadım ☺️ Geçen hafta 2.dozumu oldum çok şükür
Sweetmerve Rukiye58 görmeden dinliyorlar zar zor dinleyebildi ebe hanım milattan kalma alet diyerek 😀
Serife177 Bende pazartesi oldumm anam ne olurken bisey hissettim ne sonrasinda sankii hic olmamis gibi agri sizi hicbisey olmadi bebegimde iyi haraketleri hissediyorum. Herkeste yan etki yapacak diye bisey yok bende cok korkmustumm ama hic öyle olmadi 😊😊