Daha önce hamilelik Deniyordum olmuyordu adetim de sürekli degişiyordu adet gibi de degildi 5 gün lekelenme geliyordu sonra adete dönüyordu temizlenip tekrar oluyordum bu böle gidiyordu artık anlamsız bişekilde lekelenme ve kanamalarım oludu ramazan ayımı oruçlu bile geciremedim hiç sonra Dr gittim bana altan muayene yaptı ve Dogum kontrol hapı verdi düzene girdi aşa yukarı 3 ay kullandım.hapla yine düzene girdi.derken tekrarlama oldu ve artık dedim bu böle olmuycakKocaelids yaşıyorum buda çocuklarımın doktoruna gittim.ve beni hemen kürtaja aldı 15 dk lir operasyonla çok şükür düzene girdi bebek düşündügüm içinde hiç vaz gecmemiştim 1.5 yıl aradan sonra rabbim bizi sevindirdi şimdi 23 +5 haftalık hamileyim.🤗