29 hafta 2 günlüğüz,yaklaşık 2 gün önce sanki adet olacakmışım gibi karın ağrım oldu🥺doktorum hastaneye gitmemi söyledi nst takıldım görünen bir sancı yoktu bol su iç dinlen dediler.Bugün yine adet sancısı gibi karnımda ağrı var .Bu haftaya gelene kadar hiç olmamıştı .Sevgili Haziran anneleri sizde durumlar nasıl böyle bir şey oldu mu🥺