Rabia9461 18+3 günlük gebeyim sağ boşluğumda batma şeklinde ağrı var bu şekilde ağrısı olan var mıdır ?
civcivimmm Rabia9461 16 17 inci haftalarımda bendede çok oldu ya bebek büyüdüğünden oldu yada üşüttüm bilmiyom ben belime bi şal bağlıyodum sıcak tutuyodum geçti ama neyden kaynaklıydı bilmiyom canım
Esma111 Rabia9461 benimde vardı canım ben gebelıkten dıyordum hep 32 haftalığım. meğer kum dokuyormusum. ihmal etme bence bolca su iç. sıcak su torbası koy belıne. geçer inşallah
Yagmurella Bende de üç gündür sağ boşlukta agrı var fakat üstüne baska agrılarımda vardı sanırım ben soguk aldım bide bende enfeksiyon vardı o tekrarlamıs antibiyotik içicem seninkide soguktan falanda olabilir canım
Yagmurella Rabia9461 sanki yel girmiş gibiydi halende var bi kac rahatsızlığımda vardı doktora gittim bi sıkıntı göremediler antibiyotik içicem üç gün oda enfeksiyon dan
Berfin_kycn Rabia9461 yok yok hatta ben görümceme söyledm bel genişliyorsa neden sol ağrımıyor dedi sağ genişlicek diye illa sağ ağricak bişey yok normal yani 😍ama acısı kötü vala geçer inşallah
Rabia9461 civcivimmm umarım tez zaman da geçer en ufak bir üşütme de zaten hemen sinyal veriyor çok hassas 🙈🤷♀️
RuzgarsMommy Bende de oluyor haftası değişince sağım göçüyor sanki içine gibi büyümesinden dolayi sanırım sonra düzeliyor
Berfin_kycn Rabia9461 bilirim hatta bel ağrım okdr ki şiddetliydi korktm 20. haftamdayken gittm normal dedi çok şükür sürekli uzan çok faydası olur
Berfin_kycn Rabia9461 benim mesela artık uykularım haram olmuş🥴😫onu da geçtim belim sağ sol ağrılarım hepsi var doktorum demişti zaten artık başlar diye uykudayken bile acıyı hissediyorum kemiklerim çok ağrıyor allah yardımcımz olsn