nesli-34 Kizlar 12+3 olduk canim o kadar cookkkk nescafe istiyorku bi cay barfagi icsem bisey olur mu ya bi zarari var mi
minnakfasulyecim nesli-34 Canım bu kadar kasmana gerek yok ki hangi yediğinden emin olarak yiyip içiyorsun? Hepsinde bişeyler var aşırıya kaçmadan tüketmende bi sakınca yok bence sonuçta günde 5-6 bardak içmiceksin 🥰
deletedmom126 nesli-34 ay bende ya canım bu aralar nescafe istiyor 2 kere içtim cumartesi bide dün ama şimdi bile icesim var bende 12+5 haftaligim 🤔
Askgebesi nesli-34 canım bazen benimde çok canım istiyo bende 1 bardak sicak süte birazcık kahve ekleyip içiyorum ve bi zararı olacağını sanmıyorum 😇
Deletedmom115 nesli-34 neticede granür kahve olduğu için içmemende fayda var, filtre kahve ya da Türk kahvesi içsen daha iyi olur canım
Aygul01 nesli-34 ooo sen şimdiden boyle kasıyorsan kendini 😂 bende su an içiyorum hayırlı sabahlar anneleerrrr💕
Aygul01 nesli-34 hahaha cok abartmadan içebilirsin demişti doktorum. Ben oyle kahveci değilim ama bindebir nescafe ister canım sabah ki gibi. Herseyin fazlası zarar. Mesela bugün içtin ya dahada bi kac gün içme ❤️
Melike3777 nesli-34 kuzum abartmadığın sürece içebilirsin bişey olmaz valla benim canım ne çekerse yiyip içiyorum doktorumda azda olsa istediklerinden ye iç diyor
nesli-34 Melike3777 ya ilkin internette baktim zararli tuketmeyin falan ondan tereddutettim yoksa simdiye coktan icmistim 😁
Melike3777 nesli-34 kuzum ona bakarsak herşey zararlı🤦♀️ Ama buda can çekmesi azdan bişey olmaz bi çay bardağı kadar iç bi kaç gün içme hatta canın çekmese hafta olarak içmesin olur biter 😂