Yasminsel Bayanlar doğumuma az kaldı normali mi secmeliyim yoksa Sezeryan mı bir türlü karar veremiyorum🤦🏼♀️
Haribo42 Yasminsel normal! Ben 42. Haftada zorunlu sezaryene girdim çok kötüydü ikinciyi normal istiyorum inş
minnakfasulyecim Yasminsel Akışına bırakmak en güzeli bence hayırlısını dile bebeğin nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin🥰
Asel21 Yasminsel siz seçmeyin akışına ve doktorunuza bırakın. 26+5 günlüğüm geçen hafta kontrolüm vardı ikiz gebeliğim ve doktorum doğum sezaryen olacak bir de doğum 36 ve 37′ci haftada gerçekleşeceğini söyledi.
Eylul-Ada2020 Düşünmeyin son güne bırakın açılmanız çok olursa ki rahat olur normal doğumunuz uygun değilde zaten sezeryana alınırsınız benim ilk Doğumun öyle oldu ikinciye hamileyim mecbur sezeryan
Yasminsel minnakfasulyecim aslında akışına bırakıcaktım da normali bekleyene kadar çok şişeceğimi düşünüyorum🤦🏼♀️😂 sezeryanla alalım didimmm
_defnee Yasminsel Benim normal Doğumla başladı. Epidural de olmuştum. Çok iyiydi. Zorunlu sezeryana alındım. Epiduralli normal Doğum çok rahattı yani deneyebilirsiniz bence