4429 Hamilelikte gerinmek zararli mi sabahlari uykudan uyandigimda istemsizce oluyor ve korkuyorum acaba zarar verdim mi diye 😯
Greyy90 4429 yapmayın diyolar elinizden geldiğince ama ben de istemsizce çok gerindim şükür bir problem olmadı hiç
Asel21 4429 öyle diyorlar canm o yüzden bnde çok dikkat ediyorum ikiz gebeliğim olduğu için doktor da kesinlikle gerilme kasma kendini ve ıkınma demişti. O yüzden vücudumu çok ağırlaşmış hissediyorum.
Aysegul33 4429 ayyy o kadar zevk aliyorm ki gerinmekten bilmiyorm 33. Haftadaym ama guzel oluyo ya bebiste mutlu oluyodur heralde 😂
s_koc 4429 benim de nedense her sabah böyle istemsiz delice bir gerinme isteğim geliyor doktora sormuştum gerin nolacak dedi😄