Seymad Merhaba hanımlar ben yeniyim 17+3 haftalık hamileyim bir erkek bebek bekliyoruz isimde çok kararsız kaldık anlamlı olan bir isim mi koymalıyız yada popüler olan mı siz ne koydunuz bebekleriniz isimlerini ?? Benim şuan ki istediğim isim 😘 EDİS 🥰
Deletedmom115 Seymad popüler isimler bana çok garip geliyor ya, ben her daim anlamı olan eski isimleri sevmişimdir, şuan aklımda ikizlerim için isim belirledim ama eşim henüz onay vermedi, kulağı alışsın diye tekrar ediyorum 😂 Tarık Batu ve İmran Baha
mirayfth Seymad Açıkçası ben eski yada yeni olarak bakmıyorum kolay söylenebilen çok uzun olmayan kuklanım zorluğu yaşamayacağı kulağa hoş gelen bir isim olarak düşündüm.Ayaz,Rüzgar,Kuzey arasında kaldım.Bunlarda şu dönem çok popüler ama ben bundan 10 sene sonra etrafa Ahmet Mehmet gibi isimlerin olacağını düşünmüyorum nesil değiştikçe isimler değişiyor.🥰
Gulerdem Aysegul33 canım benimde çok beğendiğim bir isim gerçekten oğlum olursa koyarım derdim hep ama anlamına baktın mı hiç sende ben gibi 🤦🏻♀️
muhendisanne38 Seymad 34+5 haftalığız Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip ederse Ali Emir koyacağız ismini 🥰
Gulerdem Aysegul33 sjshsgjkf 😂 çok mantıklı bende mi denesem acabaa dicem ama ben bebeğime yapamam bunu ömür boyu kullancaklar ya kıyamam😂😂
Songsong Alpelin Ben de oğuz kağan koymayı düşünüyorum🥰İsim çocuğun karakterini etkilermiş yaramaz mı çocuğunuz huyu suyu nasıl😂
BuseYener48 Seymad 34 haftalığız Yiğit Erol olacak oğlumun adı Allahim nasip ederse 😊 Erol eşimin rahmetli babasının ismi Yiğit de eşimle beğendiğimiz bir isim inşallah adı gibi Yiğit bir Er olur oğlum 😅