Asel21 Sizin ekstra bir durumunuz olmuş, şekerle ilgili bir probleminiz var ki sıkıntı yaşamışsınız çok geçmiş olsun. Umarım diyetle şekeriniz kontrol altına alınır 🙏 benim lafım sizin gibi ekstra durumlar yaşayanlara değil… kendi kaygı seviyesi yüksek olup, durumları olduğundan abartılı anlatanlara. Mutlaka sıkıntısı olan, zor şeyler yaşayan gebeler var ve bunları paylaşmaları da gayet doğal. Ama sağlık problemi olmayıp da aman da kolum felç oldu, aman da midem şekerli sudan bulandı gibi gibi fazla abartmalar tedirginliği arttırıyor, bunu yapmayalım diyorum. Sağlık problemi yaşayan arkadaşların yaşadıkları zorluklarda Allah yardımcıları olsun o apayrı 🙏