Arkadaşlaaaaar bebek odası bakıyoruz bebeğime şimdiden o hazır olsun en azından diye ama çok pahalı olsun istemiyorum instagramda ve n11 de iki oda takımı gördüm 1300₺ civarı alıp memnun kalan var mı acaba bi arkadaş vardı ama şimdi onu bulamıyorum odayı alıp memnun kalmıştı.Şimdiden herkese teşekkür ediyorum 😊