Ahmtmmm Ben 20.11.2019 da kürtaj oldum bebeğimin kalp atışlarını duyamadık şimdi tekrar hastalığım gecikince bi test yapayım dedim beta sonucum 1191,4 çıktı sizce nasıl doktora gideyim mi ne zaman yada gideyim ?
mmylmz Ahmtmmm oy maşallah canım hayırlı olsun ne zaman istersen git bşr kac gune kese bellı olur değerın yüksek çıkmış :)
juliet Ahmtmmm sonuç gayet yüksek 1-2 gün içinde gidebilirsiniz geç kalmayın belki ona göre bi ilaç başlar. Bende 12. haftada kürtaj olmuştum hamile kalınca aspirin vermişti bana doktorum. Hayırlı olsun inşallah
Nursertr Canım adetin kaç gün gecikti bence gitmelisin gayet yüksek çıkmış :) Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🙏
Ahmtmmm Nursertr amin inşallah rabbim isteyen herkese sağlıklı ayıpsız kusursuz hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Nursertr Ahmtmmm Amin canım inşallah 4 gün gecikmeye çok güzel bir değer tamamına erdirsin inşallah bence hemen gitmelisin doktora 🥰